Download, udskrift

Dokument i udskriftsvenligt PDF- format: Instruktører og Udvalg

Instruktører og Udvalg

 

Klubbens instruktører og udvalg

         Instruktør 1:
         Ib Jensen
         Christina Kuemmel
         Gitte Raarup
         Egil Waltz Petersen
         Dorit Ligaard Petersen

         Instruktør 2:
         Dan Rosendal
         Peter Ovesen
 
 
Tovholdere for klubbens udvalg:
        Administrative opgaver:                         Ib, Kirsten
        Børneattester:                                        Kirsten
        Flydebro                                                 Egil,Ib
        Hjemmeside:                                          Karl, Freddy
        Indkøb af øl og vand:                             Ib
        Klubhusbyggeri:                                     Jan, Ib
        Rengøring:                                             Gitte, Anne
        Roskole og kurser:                                 Peter, Dan
        Svømmehal:                                           Kirsten
        60+:                                                        Ib, Dorit, Kirsten
        Turudvalg:                                              Egil, Ib, Dorit
        Vagtplan sommer:                                  Dorit
        Vagtplan vinter:                                      Kirsten
        Vedligeholelse af grej:                           Egil, Karl J
        Vig Festival:                                           Finn
 

 Mailadresser og telefonnumre:

 Anne  askhn@mail.dk   2068 2281
 Christina  holdyk10@gmail.com  2092 6552
 Dan   danrosendal@gmail.com  4141 7517
 Dorit  doritmaltesen@gmail.com  2185 8232
 Egil  egil.waltz@g.mail.com  2185 8233
 Gitte  gitte@gist.dk   2811 2211
 Ib  ibgj@mail123.dk   2945 3951
 Jan  imf@email.dk  2425 9660
 Karl  askhn@mail.dk  2084 5407
 Kirsten  ki.ha@post.cybercty.dk   6150 4450
 Peter  povesen@gmail.com   5050 8810
 

KLUBBENS UDVALG

Kajakhusbyggeri

Vedligeholdelse og udbygning af vort kajakhus.
Indkaldelse af frivillige medlemmer til arbejdsweekend.
 

 Flydebro

Udlægning (forår), optagning (efterår) og vedligeholdelse af flydebroen.
Indkaldelse af frivillige medlemmer til arbejdsweekend.
 

 Vedligeholdelse af grej

Vedligeholdelse og reparation
af klubbens kajakker.
 

Vig Festival - koordinator

Har du lyst til at være frivillig til Vig Festivalen sammen med 11 andre fra klubben, så meld dig til info@okkk.dk og få en sjov oplevelse og gratis adgang til hele festivalen + mad og drikke når du er på vagt.
 

Ture og aktiviteter

Aktiviteterne for sommersæsonnen og planlægning af instruktører til turene.
 

Svømmehal

Booking af svømmehal.
Vagtskema for livredder og instruktører.
 

 Juniorer

Undervisning.
Planlægning af ture, stævner og  konkurrencer.
Hygge mm.
 

Roskole og kurser

 

Hjemmesiden

Nyt og opdateringer til hjemmesiden (fjernelse af 'for gammelt' indhold).
NB: Henvend jer venligst, hvis I får ny adresse, tlf.nummer m.v. eller hvis I opdager faktuelle fejl i jeres personlige eller andre oplysninger.
 
 

60 + udvalg

Etablere et ro-netværk i klubben for de medlemmer, der har tid og lyst til at ro på "skæve" tidspunkter.
 

Børneattester

 

Vagtplan for klubaftner (sommer)

 

Administrative opgaver

Økonomi og klubbens øvrige administration.

 

Sikkerhedsudvalg

Klubbens regelment omkring sikker sejlads iht. søfartsstyrelsens sikkerhedsinstruks og regelment for sikker kajaksejlads i Danske farvande.
 

Fundraising, FKO bestyrelsesrepr.

Rejse penge til klubbens ekstraordinære aktiviteter som byggeri af klubhus, flydebro, større indkøb af udstyr, særarrangementer mv. Ansvar for budget, regnskab og kajakklubbens repræsentant i FK Odsherreds bestyrelse. 
 
Ønsker du at deltage i et eller flere af udvalgene, så er du meget velkommen. Dem, der står på først i hvert udvalg er tovholder - så kontakt dem :)
FK Odsherred Kajak Klub  | ki.ha@post.cybercity.dk